صایناجونصایناجون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

صاینا، عزیز دل مامان وبابا

سلااااااام

1393/6/31 19:31
نویسنده : مامان ندا
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام می کنم اول ازهمه به عزیز دلم، دختر نانازم که الان که دارم این وبلاگو درست میکنم و اولین پست رو میذارم دقیقا ۴ماه و۲۳ روزه که پا توی این دنیای قشنگ گذاشته وازش عذرخواهی میکنم که اینقدر دیر این وبلاگ رو درست کردم ببخشید عزیزدل مامان به خاطر شرایط خاصی که داشتیم دسترسی به اینترنت پرسرعت برام مقدور نبود با اینترنتای معمولی هم که...گریه

بهرحال ببخشید دخمل نازمامان ولی ازالان به بعد سعی دارم تمام خاطراتت رو توی وبلاگ ثبت کنم.ان شاالله..

وبعد سلام میکنم به همه مامانای مهربونی که مارو قابل دونستن و به وبلاگ ما یه سری زدند و امیدوارم که همیشه بیاید به وبلاگ ماو ما مامانا دوستای مجازی ویا حتی واقعی خوبی برای هم بشیم و شایدم بچه هامونم برای هم...

قلبقلبماچماچ

پسندها (15)

نظرات (98)

مامانی و بابایی دخمل بلا
26 آبان 93 22:46
سلام مامانی گل و نازنین صاینا جونم ممنونم ندا جون از محبتت نسبت به وبلاگ ما و فاطمه جونی ما , خدا دختر نازنینت رو برات حفظ کنه دوست خوب من ... خوشحال میشم دوست گلی چون شما داشته باشم ... عزیز دلم شما از امروز جزء لینک دوستان ما هستی ... رمز رو هم لطفا اگر زحمتی نیست برام بزار ... میبوسمتون ....
♥ مامان مهیلا♥
27 آبان 93 3:00
سلام خانمی ممنون قابل دونستین به سایت ما سر بزنین من با کمال میل شما رو لینک میکنم اگه شما هم مایل بودین رمز بدین ممنون از روی صاینا جون ببوسین
مامان فرخنده
27 آبان 93 7:28
سلام من شمار را لينك كردم ممنون كه به وب من سر زديد لطفا رمز را برام بفرست
مامان گلشيد
27 آبان 93 8:58
سلام عزيزم من ادت كردم خانومي ممنون كه اومدي پيش من و دخترم اگه دوست داشتي من و گلشيد و اد كن
مادر دیبا
28 آبان 93 7:58
سلام ممنون از حضور پرمهرت دوست خوبم توی وب دخترم ممنون می شم که رمز رو برام بفرستی پیام خصوصی هم داری عزیزم
fafa
28 آبان 93 16:18
عزیزززززززززم پوریای من 5 روز از صاینای نازم بزرگتره خیلی خوشحال میشم با هم همراه باشیم و تجربیاتمونو با هم به اشتراک بزاریم رمز رو ممنون میشم محبت کنی
مامان نرگس
28 آبان 93 20:01
سلام ندا جان خوشحال میشم مارو به عنوان دوستای تازه خودتون بپذیرید
مامان نرگس
29 آبان 93 13:14
من نتونستم وارد پستها بشم عددهارو فارسی نمیزنه
مامان اعظم
2 آذر 93 11:44
سلام عزیزم..ممنون که به ما سر می زنید... خیلی خوشحال میشم رمز داشته باشم
مامان دانیال&ویانا
2 آذر 93 16:10
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر زدی با افتخار لینک شدی اینم آدرس وب ویانا http://viyana_92.niniweblog.com
مامان فاطمه
3 آذر 93 16:53
سلام مامانی مهربون خوشحال میشم ما رو قابل بدونین برای دوستی من رمزم رو براتون خصوصی می ذارم
مامان الهه و بابا حمید
4 آذر 93 21:03
سلام عزیزم با افتخار صاینای عزیز رو به جمع دوستای خوب دخترم اضافه میکنم و ممنون میشم به سایدا هم سر بزنی
افسانه مامان فاطمه
5 آذر 93 15:47
سلام ندا جون ممنون که به وبلاگ ما سر زدید خوشحال میشم با هم بیشتر آشنا بشیم
فافا
12 آذر 93 10:25
سلام ندای عزیزم . خیلی خیلی خوشحالم که به وبلاگم اومدی و از نوشته هام خوشت اومده .نظر لطف شماست. با افتخار لینکت کردم عزیزم و بی صبرانه منتظرم تا مطالب شمارو هم بخونم . اینم تقدیم به صاینا خانوم ماه پیشونی
فافا
13 آذر 93 9:52
ندا جون رمزی که بهم دادی نمی تونم باهاش وارد شم
مامان ریحانه
6 دی 93 19:09
ممنون عزیزم که به وبم سر زدی و در مورد نازنین هم نظر لطفتونه عزیزم خوشحال میشم دوستیهامون پایدارتر باشه پس اگه لطف کنید به من هم رمز بدید
مامان راحله
7 دی 93 19:58
سلام عزیزم .. دوست داشتی رمزتو برام بفرست .. خوشحال میشم ... در ضمن لینک شدی گلم .
مهسا
8 دی 93 13:51
سلام خانمی لطفا به من هم رمز بدید
پدر و مادر
9 دی 93 7:37
سلام متاسفانه همه مطالبتون رمز مي خواد ولي براتون آرزو ميكنم خدا هم شما رو براي كوچولوتون نگه داره و هم كوچولوتون رو براي شما. موفق باشيد
❈ کوثر❈
11 دی 93 17:11
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان نیلوفر
12 دی 93 21:08
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید من شما را لینک کردم لطف میکنید اگر رمز را بهم بدید
مامانی دخمل بلا
18 دی 93 0:58
یک درخت میلیون ها چوب کبریت را می سازد , اما وقتی زمانش برسد فقط یک چوب کبریت برای سوزاندن میلیونها درخت کافی است , زمانه و شرایط در هر موقعی می تواند تغییر کند , در زندگی هیچ کس را تحقیر و آزار نکنید , شاید امروز قدرتمند باشید اما یادتان باشد , زمان از شما قدرتمندتر است , از یک درخت هزاران چوب کبریت تولید میشود , اما وقتی زمانش برسد یک چوب کبریت برای سوزاندن هزاران درخت کافیست ...
مامان ندا
پاسخ
ممنون از پیام زیبات عزیزم
مامان نرگس
25 دی 93 15:58
سلام ندا جون........خوبی عزیزم یکی از دوستان ، مری جان مامان بهداد واسم پست گذاشته بود که شما دعوتش کردید به وب ولی مثه اینکه با وجود رمز نمیتونه وارد شه و از من خواسته بود بیامو به شما خبر بدم. گفتم بیام و بهتون خبر بدم اینم ادرسشونه http://nazak.niniweblog.com
مامان روشا
4 بهمن 93 13:12
سلام عزیزم من امروز باوبت آشنا شدم واگه شماهم مثل من مایل به دوستی هستی ماردهم قابل بدون رمز وبرام بذار به امید دوستی های بیشتر
مامان فاطمه
9 بهمن 93 18:07
_______________________¶__¶ _______________________¶___¶ _______________________¶____¶ _________¶¶¶¶¶_________¶____¶ _________¶__¶¶¶¶¶¶_____¶____¶ _________¶____¶¶__¶¶___¶____¶___¶¶ __________¶_____¶¶__¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶______¶¶__¶_¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶_________¶¶______¶__¶¶__________¶¶ ¶__¶__________¶¶¶____¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ¶___¶__________¶¶¶¶_______________¶ ¶__¶_____________¶________¶_¶¶¶___¶ _¶_¶_____________¶_______¶_¶_¶¶___¶ _¶¶______________¶_________¶_¶¶___¶ _¶_¶_____________¶_________¶¶¶_____¶¶¶ _¶_¶_____________¶__¶__________¶¶____¶ _¶_¶______________¶___¶________¶_¶¶__¶ _¶__¶_____________¶____¶¶_______¶¶¶¶¶ __¶__¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶_________¶¶¶¶¶¶________¶ __¶________________________¶ __¶________________________¶ __¶________________________¶ ___¶________¶_________¶¶___¶ ____¶_______¶___¶______¶__¶¶¶¶¶¶ __¶¶_______¶____¶______¶¶¶_____¶ _¶______¶¶¶¶¶¶¶_¶_____¶¶¶¶¶¶¶___¶ __¶___¶¶__¶__¶_¶¶¶___¶______¶__¶ ___¶__¶____¶__¶__¶__¶____¶¶¶__¶ ____¶__¶____¶__¶ ¶__¶___¶¶__¶¶ ____¶__¶_____¶¶¶¶¶__¶___¶¶¶¶ ____¶¶¶¶______¶¶¶¶__¶ ____¶¶¶¶__________¶__¶ ___________________¶¶¶¶ ___________________¶¶¶¶ سلام ندا جان خدا دختر نازت رو حفظ کنه این رمز دار کردن شما کار ماهارو سخت میکنه عزیزم رمزو به منم بده مرسی
مامان امیرعلی
12 بهمن 93 12:55
سلام ندا جان ممنونم .شما لطف داری... خوشحال میشم اگه قابل بدونی و رمز وبتونو بدین اره من هم درس می خونم هم نی دارم هم سرکار میرم هم خونه داری و بچه داری و .... خدا توانشم میده ایشالا سالم باشی دوست جدیدم
مامانی و بابایی دخمل طلا
14 بهمن 93 13:22
سلاممممممممممممممم نداجون مامانی گل صاینا جوننننننننننننننن عزیرم از اینکه به وبم اومدی ممنونمممممممممممممم باعث افتخاره که دوست نازنینیییییییییییییی مثل شما داشته باشم شما از امروز به لیست دوستان من و حلما اضافه میشید دوست خوبمم از اینکه حلما و صاینا تقریبا هم سن هستند خوشحالم حتما میتونم از تجربیات شما دوست خوبم استفاده کنم منتظر رمزت هستمممممممممممممممم
عمه فروغ
14 بهمن 93 23:13
سلام ممنون از حضورتون در وبلاگم باعث افتخاره خوشحال میشم رمزتون رو داشته باشم
مامان لیدا
15 بهمن 93 3:15
سلام عزیزم خوشحال میشم اگه رمزو بهم بدید اگه با تبادل لینک هم موافقی خبرم کن.
مامان آنیسا
15 بهمن 93 10:47
سلام عزیزم با تبادل لینک موافقم لطفن به منم رمز بدین
مــــامــــانی
15 بهمن 93 12:20
سلام عزیزم همه ی مطالب رمز داشتن فکر کردم دیگه نمیتونم برات کامنت بذارم ندا جونم ممنونم از اینکه اومدی کمکم کردی... راستی من رمز میخوام میشه بهم بدی؟
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم.. عزیزم چه طوری بهت رمز بدم..اومدم وبلاگت شما هم همش رمز داری..!
مــامـــان نســا
15 بهمن 93 12:34
سلام گلم ..... ممنون که به ماسرزدید ... من شمارو لینک کردم دخملی رو از طرف من ببوس
مــــامــــانی
17 بهمن 93 0:04
سلام عزیزدلم.... خوبی؟ ببخشید رمزو حواسم نبود حذفش کردمپ دوباره برام بذار هروقت وقت کردی
♥ایدا♥
23 بهمن 93 22:39
صاینا جون چه گل دختری به منم رمز میدی خاله جون به منم سر بزنید اپم با سوغاتی های مامان بزرگم و ....
مامانی تبسم
24 بهمن 93 18:27
خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم اگه تمایل به تبادل لینک هستید لطفا بهم تو خصوصی رمز رو بگید دخمل نازت رو ببوس
مامان ندا
25 بهمن 93 15:13
سلام عزیزم .....خدا حفظ کنه صاینا جون رو ..صاینا تقریبا با یاسمین من همسنه خوشحال میشم باهم دوست شیم از تجربیات هم استفاده کنیم ..........راستی منم دوست دارم عکساتونو ببینم
رویــــا
26 بهمن 93 9:53
سلام عزیزه دل...خداییش هر مطلبی رفتم همش رمز داشت خب اینجوری که نمیتونم فینگیلی رو ببینم و ببوسمش...مث اینکه دستتو از کل دنیا قطع باشه و نتونی کاری بکنی برا همین اومدم توی اولین پستت پیام گذاشتم...ندا جونم به دنیای من هم سری بزن..خوشال میشم خانومی..از روی ماه عروسکت هم ببوس و از طرف من ببویش..
حنانه
27 بهمن 93 19:46
سلام عزیزم خوبی گل دختری خوبه ؟ عزیزم شرمنده من رمز و فراموش کردم صلاح دونستی و دوست داشتی دوباره بهم بده شاد و موفق باشی گل دختری رو ببوس از طرف من یا علی
مامان و بابایی دخمل بلا
28 بهمن 93 0:11
سلام مامان ندای گل و نازنین صاینا جونم ممنون عزیز دلم که همیشه جویای حالمونی به وبلاگمون سر میزنی و کانت میزاری دوست خوبم .... همیشه از دیدنت خوشحال میشمم ... عزیزم این آدرس سایت فوتو فونیاست ... http://photofunia.com برو به این سایت , اونجا قاب عکسهایی که دوست داری رو انتخاب کن و روش کلیک کن و هر کدوم رو خواستی میتونی عکس صاینا رو از قسمت انتخاب عکسش , اتخاب کنی و توی اون قاب بزاری و بعد هم ازش کپی برداری و توی کامپیوترت بزاری و یا توی وبلاگ قرار بدی ... امیدوارم تونسته باشم راهنماییت کنم عزیزم ...
مامان ندا
پاسخ
از راهنماییت خییییلی ممنونم
مامانی دخمل بلا
29 بهمن 93 14:08
هرگز ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید.... " جان مسکول "
مامان امیرعلی
9 اسفند 93 9:00
سلام دوستم بفرما نظرخواهی منتظرم
مامان ندا
پاسخ
چشم
مامان ریحانه
27 اسفند 93 1:12
سلام ندا جونم رمزتو تغییر دادی عزیزم رمز قبلی ومیزنم باز نمیکنه
شيك پوش
11 فروردین 94 13:36
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان ریحانه
20 فروردین 94 19:11
سلام ندا جونم پست جدیدت با رمز قبلی باز نمیشه
مامان ندا
پاسخ
توی پست اولت گذاشتم عزیزم
مامان نرگس
21 فروردین 94 17:43
سلام ندا جونم..خوبی؟ روزت مبارک نمیدونم چرا پست جدید باز نشد
♥ایدا♥
21 فروردین 94 20:03
سلام روز مادر وروز زن مبارک خوش حال میشم بهم سربزنی اپم
مامان ندا
پاسخ
ممنونم عزیزم..
تاپ
24 فروردین 94 9:57
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
تاپ
24 فروردین 94 9:59
اگر امكانش هشت قسمت نظرات برايه سال جديد بدونه رمز بزاريد تا به دوستانتان معرفي بشويم متشكرم
مامان ندا
پاسخ
متاسفم..تو نی نی وبلاگ این امکان وجود نداره..وقتی پستی رمز داره نظراتشم رمز دارمیشه..
فاطمه & فائزه
29 فروردین 94 17:05
سلااااام خاله جون اگه میشه به ما هم رمز بدین به وب داداشی ما هم بیاید نظر بدین خوشحال میشیم با تبادل لینک موافق بودید خبرمون کنید بوووووووس برا صاینا جونی
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 12:12
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید...
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 17:48
سلام خاله شما لینک شدید.
مامان روشا
7 اردیبهشت 94 0:54
سلام عزیزم فدات شم من یه مدت نبودم مودمم خراب بود حالا که اومدم به صاینا جون سربزنم رمز و وارد میکنم ولی اشتباه !!!
مامان ندا
پاسخ
الان میام..
♥ایدا♥
11 اردیبهشت 94 23:18
سلام کوچلوتون خیلی ناز و شیرینه خدا حفظش کنه خوش حال میشم به من سربزنید اپم با کلی اتفاق های خیر
مامان ندا
16 اردیبهشت 94 1:45
سلام عزیزم
zakieh
21 اردیبهشت 94 14:42
سلام با اجازتون لينكتون كردم لطف ميكنيد اگر به منم رمز بدين
مامان منصوره
22 اردیبهشت 94 12:51
سلام ندا جون.خوبی عزیزم.چند وقتیه با رمزی که بهم دادی نمیتونم وارد بشم.اگه ممکنه رمز رو برام بزار عزیزم.
مامانی
23 اردیبهشت 94 21:03
سلام مامانی مهربون اگه اجازه میدیددوست دارم پستتاتون بخوونم
ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:29
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
مامان ندا
پاسخ
چششششم
مامی آتریسا جون
5 خرداد 94 16:17
مامانی سلام امیدوارم خوب باشین عزیزم عکس دخترم؛ آتریسا جون رو واسه جشنواره نی نی و طبیعت گذاشتم، ممنون میشم عدد 80 رو به شماره ی 1000891010 بفرستین http://www.niniweblog.com/upl/atrisa92/14325550378.jpg
مامان روناک
29 خرداد 94 17:48
سلام عزيزم اگه مايليد با هم تبادل لينک داشته باشيم, لطفا رمز مطالبتون رو واسم بفرستيد
مامان ندا
پاسخ
حتما
فافا
9 تیر 94 12:29
نداجوننننننننننننننننم رمزت رو گم کردم ! یه بار دیگه بی زحمت برام بذارش .
فاطمه
26 تیر 94 18:01
سلام خانومی,من مامان محمدهادی 15 ماهه هستم.خوشحال میشم رمزو برام بفرستی تا بتونم از وبلاگ صاینا کوچولو دیدن کنم واز تجربه های شما استفاده کنم.
مامان الی...
2 مرداد 94 14:05
سلام عزیزم خدا کوچولوتو برات حفظ کنه امروز تولد گل پسر ما علی آقاست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان الی...
3 مرداد 94 18:20
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید
مامان ندا
پاسخ
خواهش میکنم عززیزم..خدا گلپسرتو حفظ کنه
آبجی نگار
11 مرداد 94 14:56
سلام اگه مایلیدرمز
سرمه
11 مرداد 94 15:23
سلام من سرمه ام. از دوستان فافاجون. از طریق وبلاگ ایشون با شما آشنا شدم. خوشحال خواهم شد اگه من رو هم جزء دوستان خودتون بدونید و در صورت تمایل رمز برام بذارید. متشکرم
مامان ندا
پاسخ
سلام عززززیزم...بله..بیشتراوقات از کامنتهای زیباتون توی وبلاگ فافاجون بهرمند شدم... حتما عزیزم خوشحال میشم دوستان خوبی چون شما داشته باشم فقط سرمه جون من ایمیل ندارم یعنی ایمیلم سوخته اگه لطف کنید اسم وبلاگتونو بذارید تا رمز رو براتون بذارم...
roya
13 مرداد 94 12:01
سلام عزیززززم...میشه به منم رمز بدین؟؟؟؟؟؟؟
رویــــا
16 مرداد 94 2:13
سلام ندا جونم ...قربون قدمهات عزیزم ،این چه حرفیه نازنین مگه میشه دوستای عزیزی مثل شما داشته باشم و قهر هم باشم؟؟؟؟ نه ندای گلم بزار به حساب تنبلی خواهرت و به بزرگی خودت ببخش عزیزم
رویــــا
16 مرداد 94 2:14
ندا جونم رمز بده خواهر فراموش کردم نازنین
مامانی
19 مرداد 94 9:58
سلام دوست خوبم ببخشیداینقدردیراومدجوابتونوبدم نت نداشتم تواین مدت رمزی هم که به من دادیدفراموش کردم ،اگه میشه دوباره بهم بدید من خودم گرگانیم درحال حاضرم ساکن ورامین_تهران زندگی میکنم تو این پستی که گذاشتم چندتاعکس از ورامین،چندتاهم ازسمنان اون عکسایی که محمدیاسین ومه یاس کنار رحلهای قرآن نشستن.سمنانه
مامان ندا
پاسخ
اومدم عززززیزم
آنیتا
27 مرداد 94 16:50
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
3 شهریور 94 12:43
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ... ﮐﻪ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﻋﺸ♥ـﻖ نگاﻩ ﻣﻬﺮباﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﺍﺳﺖ! ﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺭﺍ به ﺍﻭ ﺑﺴـﭙﺎﺭ... ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﺘﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ؛ ﺗﻤﺎﻡ ﻫﺮﺍﺱ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ...
مامان نورا
7 شهریور 94 22:07
سلام ندا جون میشه رمزتونو به منم بدید
مامان ندا
پاسخ
بللللله
مامان گیسو
9 شهریور 94 10:38
سلام خانومی.خدا شمارو برای هم نگهداره عزیزم
فافا
9 شهریور 94 10:42
آخیششششششششششش. بالاخره اومدم نظر بذارم سلام عزیزدلم خواهری خوبم . خیلی خیلی خوشحالم ازاینکه پست های خوشگل میذاری برای نازدار خانم و ماهم کلی کیف میکنیم .دیدم اونجا نمیشه نظر داد اومدم اینجا. اینقدر شیفته عکسها و شیرینکاری های دخملی شدم که نمی دونم ذوق کدومشون رو بکنم . باباش حق داره حسابی دل تنگش بشه . منم اگه بودم دخملی رو با اون مدل موهاش می خوردم . نماز خوندنش خیلی نازه . عزیزم واقعا بهت آفرین میگم که به دخملی این چیزها رو یاد میدی. خیلی باریکلاه داری. انشالله هیچ وقت نی نی ها مریض نشن منم دلم میسوزه وقتی مبینیم تب میکنن . تب که خیلی بده ... خدامامان عزیزت روبرات نگه داره . حضورشون نعمتیه . عزیزدلم انشالله روزهای عاشقونتون طولانی و طولانی باشه . صاینا گلم رو ببوس محکمممممممم. خیلی دوستت دارم عزیزدلم .
خاله مژگان
10 شهریور 94 16:44
سلام. همممممممممممش رمز میشه داشته باشمش؟
تک دختر مامانش(kosar)
3 مهر 94 13:54
سلام خاله. کجایید? دلمون واسه شما تنگ شده بود.
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزدلم..خوبی من رمز جدیدتونو ندارم که نیومدم عزیزم
خاطرات کودکی فرشته های ناز نرگس سادات وسارا سادات
8 مهر 94 14:03
سلاااام ندا جوووون لطفا رمزتو بذار وبه وبلاگ من هم سر بزن عزیزم
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزم.. دوست خوبم آدرس وبتو نذاشتی که بیام
مامانه شایلین
20 آبان 94 12:57
خوو ما هم رمز میخاییم
★ مـامے چـهارقـلوها ★
2 آذر 94 13:13
سلااااااااااااااااام دوستم ... مرررررررسی که پیش ما اومدین ، ممنون میشم رمز رو بهم بدین گلم . شمارو لینک کردم اگه دوست داشتی منو لینک کن
مامان ندا
پاسخ
حتما
مامان منصوره
24 آذر 94 13:08
سلام دوست من.امیدوارم که حالتون خوب باشه.تمام مطالب وبتون رو دنبال میکنم عزیزم .ولی متاسفانه نمیتونم براتون کامنت بزارم.نمیدونم چرا رمز رو برای صفحه نظرات قبول نمیکنه.صاینهی نازم رو ببوس
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 دی 94 20:01
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& آپ کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
2 دی 94 11:00
سلام.راااااااااااستی رمزو عوض کردی؟؟؟؟؟
مامان ندا
پاسخ
سلام.نه عزیزم همون رمزه..
【p】【a】【r】【y】【a】
2 دی 94 13:35
سلام خکشحال میشم به وب منم سر بزنین و اگه با تبادل لینک موافق بودین تو بخش نظرات اعلام کنین راستی اگه قابل دونستین رمزاتون رو هم بدین
مامان محبوبه
3 دی 94 11:10
سلام عزیز دلم خوبی ندا جونم قبلا بهم رمزتو دادی ولی پاک شده میشه یه بار دیگه برام ارسال کنی ممنون عزیزم
مامان ندا
پاسخ
اوکی..
مــــامــــانی
4 دی 94 12:45
سلام مامان ندا...مدت طولانی نبودم و انگار رمز مطالبت عوض شده میخوام اگه میشه داشته باشم... ممنونم
مامان ندا
پاسخ
اوکی اومدم
مــــامــــانی
8 دی 94 11:13
سلام فدات بشم ندا جونم... ممنونم ازت عزیزم! راستی در اولین فرصت که سر زدی برام رمز پستاتون لطفا کامنت میذاری؟ من پست های وبلاگمو پاکک کردم حواسم نبود کامنت ها هم پاک میشه ممنونم ازت و ببخشید
مامان ریحانه
25 دی 94 23:59
سلام ندا جون خوبی عزیزم ندا خانومی رمز پستها رو عوض کردی با رمز قبلی باز نمیشه چند بار امتحان کردم
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزم..نه همون رمز قبلیه..نمیدونم والا..دوباره امتحان میکنی عزیزم..اگه بازم باز نشد لطف کن بهم بگو تا رمز رو عوض کنم..
مامان امیر علی
26 دی 94 8:33
سلام خوشحال میشم ما رو دوست خودتون بدونید به ما سر بزنید
فافا
7 بهمن 94 10:07
بازهم من نتونستم برات نظر بذارم . راستی سلام مامان ندا . بابا خیلی وقته آپ نکردی . اول بگم که خیلی خیلی از طرف من صاینا جونم رو بوسه بارون کن . ماشالله خیلی خانوم شده . حرفهاش و کاراش منو یاد دختر خواهرم می اندازه. الینا ماهم همین طوری بانمک و شیرین بود . راستی خواره عکس ها بعضی هاش باز نشده بود. یه نگاه بنداز ببین چرا ؟ دختر گلت دیگه داره مستقل میشه . داره یاد میگیره بعضی چیزهارو نخواد یا بخواد . فقط مراقب باش خدایی نکرده لجباز نشه . مثلا وقتی یه چیزی رو با اصرار می خواد و هی بهش بگی نه خب لج میکنه . البته زود تسلیم شدن هم لوس و ملوسش میکنه. این مشکل همه است . ویانا خواهر زادم تقریبا 2 سالشه اونم خیلی داره اعلام استقلال میکنه . دقیقا مث صاینا . تا حتی به خوارهم که رفته بود هاشور کرده بود ابروهاش رو گفته بود پیش من نیا زشت شدی!!!!!! خلاصه عزیزم نگران آینده نباش . با مهربونی و خانومی که من ازت سراغ دارم دختری به پاکی برگ گل تربیت میکنی . مراقبش باش. همین طور مراقب خودت.
فافا
7 بهمن 94 10:08
راستی خبری از مامان 4 قلوها نداری؟ آدرسش رو نداری ؟ خیلی مشتاقم بدونم چه میکنه با 4 تا جوجه اش ؟
مامان ندا
پاسخ
نه عزیزم منم خبرشو ندارم
نسیم جون
3 اسفند 94 15:16
سلاممیشه رمز بدین؟
مامانی لیلیا
10 اردیبهشت 95 10:14
وااای عزیزم ماشالله چ دخمل ناناسی! خدا حفظــــش کنه
مامان ندا
پاسخ
مرسی
ساره مامان عارفه
30 خرداد 95 10:16
سلام مامان صاینا جان من هم یه گل دختر دارم که الان دقیقا 20 ماهه شده اگه امکان داره رمز پست های این وبلاگ خوشگل رو برای من هم ارسال کنید این هم ادرس وبلاگ من: www.banoo94.blogfa.com
حوا
30 خرداد 95 13:30
سلام به من و دخترم ه رمز تعلق می گیره آیا؟
بهار
8 تیر 95 10:12
عه مامانی پس کو عکس های صاینا خانوووم؟؟
مامان آنیسا
3 مرداد 95 7:41
سلام عزیزم منم رمز میخوام ؟؟
مامان و بابایی دخمل بلا
25 دی 95 16:56
سلام دوست گل و مهربونم خوبی ؟ صاینا جونم خوبه ؟ وبلاگمون رو آپ کردم و اومدم سری به دوستان قدیمی وبلاگی بزنم رمزت رو حتما برام بزار دلم تنگ شده براتون